torsdag den 21. august 2014

EFTERÅRSNEGLE MED GLIMMER ACCENT NAILS



Det her er en manicure, som jeg er helt vildt glad for. Jeg havde på ingen måde regnet med, at være så glad for den, som jeg var og er. Den passer til alt mit tøj (nok mest, fordi jeg ikke går i "av-mine-øjne-og-ad" neon). Desuden så er farverne bare virkelig chic og perfekt til det begyndende efterårsvejr.

Jeg har to lag af Essie Merino Cool på alle neglene. På tommelfingeren og ringfingeren har jeg et lag af OPI Muppets Would Tour ovenpå. I mine øjne passer de to lakker perfekt sammen. Det er virkelig en fantastisk kombination, og man skal næsten se det i virkeligheden, før at man sådan rigtigt kan forstå det (bare fordi, det er såå flot!).


Essie Merino Cool overraskende mig virkelig positivt, da den konsistens er helt perfekt. Dækker ved to lag og tørrer enormt hurtigt. Det kom bag på mig, da Essie som regel er noget være opreklameret møg.

Som altid med OPI's glimmer lakker havde Muppets Would Tour en god dækkeevne og tørrede dejligt hurtigt. Det skal også lige siges, at lakken har en klar base og tørrer med en textured finish - så om du vil bruge top coat eller ej, er et spørgsmål om smag. Jeg lagde et enkelt lag top coat, da det bare skulle holde! Det ødelagde heldigvis ikke den fine effekt.

Hvad synes du om kombinationen?
 Image and video hosting by TinyPic 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!