torsdag den 5. januar 2012

HEJ TIL DIG :)


Nu har jeg endelig fået tid til at blogge, og det vil jeg så gøre. Jeg tænkte, at det ville være smart, hvis jeg lige fortalte jer de mest basic ting om mig, mit liv og interesser, da det jo er det min blog vil komme til at handle om (plus et par sidespring, fordi jeg bare aldrig kan styre mine impulsive tanker om det værste crap, men det håber jeg ikke, at i bliver udsat for, da det nok er ret kedeligt for alle andre end mig selv..).

Lad os starte med en smule om mig:
  • Jeg hedder Katrine og er 16 år og har fødselsdag d. 12 juli, så i er meget velkomne til at ønske mig tillykke når den tid engang kommer.
  • Mine forældre er skilt, jeg bor hos mor og har ikke set far i hvad.. snart 4 år? Jeg er ikke helt sikker, for jeg er ret ligeglad, da jeg aldrig har været gladere.
  • Min yndlingsfarver er lilla, isæt en skøn mørk og støvet en af slagsen, og den evig livsglade limegrønne.
  • Jeg går meget højt op i horoskoper, det spirituelle og Gud, men det gør mig altså ikke til en omvandrende og fordømmende spade!
  • Jeg har verdens dejligste kæreste, Steffan, som jeg elsker overalt på Jorden.
  • Lige pt. går jeg i 1g, og det er skønt! 
  • Så har jeg også en lille vuffelivov, hun hedder Zoffi, er en dansk-svensk gårdhund og er 11 år gammel.

Og så lidt om de interesser der:
  • Jeg er helt sindssyg med bøger, det er dem jeg bruger største delen af min tid på i meget lange periode af mit liv. Jeg læser alt mulig forskelligt, og jeg glæder mig rigtigt meget til at begynde at anmelde dem her i bloggen, hvis nu der er nogle af jer der leder efter noget nyt læsestof.
  • En anden af de helt store ting i mit liv er indretning, organisering og alt det der. Jeg elsker det og tænker konstant på, hvordan jeg kan forbedre mit værelse, organisere mine ting på nye måder og ændre lidt på møbler, kasser, dims og skrammel. Det vil så sige, at jeg vil give jer en helt masse tips til, hvordan i kan pifte jeres gamle værelse op, organisere jeres gamle ting og så selvfølgelig meget mere.
  • Så er jeg også meget kreativ, selvom det ikke er altid, at jeg lige har tid til det. Jeg laver selv billeder, og alt muligt mærkelig, som f.eks. skåle af blade. Det vil jeg også meget gerne dele, da jeg selv elsker at læse den slags. Eller læse og læse, jeg vil helst lave videoer om det, så jeg bedre kan vise det hele, men det må vente til jeg får noget ordenligt internet, som kan klare at uploade videoer.. eller jeg kunne stjæle noget af skolens internet, den ide lyder skøn og dejlig i mine øre!
  • Jeg er totalt Harry Potter skør og i perioder det samme med Twilight, så det sker nok, at jeg hopper dybt ind i de to emner.
  • Når det kommer til mine meninger, holdninger osv. så er de ret stærke, hvilket betyder, at jeg nok vil tage nogle emner op og diskutere dem godt og grundigt igennem med mig selv. Det kunne f.eks. være offentlig transport, som jeg faktisk har en helt masse problemer med, som det står til lige pt.
  • Jeg er i et langdistance forhold, så hvis det er til nogen hjælp vil jeg meget gerne komme med ugentlige råd om den slags, da det kan være utroligt hårdt, og man har bare mest lyst til at ligge under dynen hele tiden indtil man kan ses igen.
  • Endnu en lille bitte "hobby" af mine er neglelak og negle generalt, så der vil sikkert komme få indlæg om det, men det vil langt fra dominere, da jeg ikke vil have min blog til at udvikle sig til en makeup-et-eller-andet-blog.

Jeg tror, at det var det for nu, og jeg sidder virkeligt og holder mig selv i lænker for ikke at gå totalt amok i alle indlæggene med det samme. Jeg regner med at have tid til i hvert fald 2 indlæg om ugen, helst mere, hvor det ideelle er et om dagen, men vi får se. Det kommer jo selvfølgelig også an på, hvor mange faste læsere jeg får.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!