fredag den 16. marts 2012

Dejlige, dejlige forår! (:

Så er det den første rigtige forårs dag i dag (i hvert fald efter mit hovede).. Allerede kl. 6:15 da jeg vågnede, eller rettere sagt blev vækket af mit ur, skinnede solen smukt, og jeg kunne hører fuglene kvidre. Jeg elsker forår! Det får virkeligt det bedre frem i mig, og det er helt klart den smukkest og mest fortryllende årstid vi har her i lille Danmark.

Det er nu vi skal begynde at hive kjolerne frem.
Alle de flotte blomster viser sit skønne ansigt.
Græsset bliver grønnere end aldrig før.
Lyset kommer igen!
Og der er krokusser og snart påske.

FANTASTISK!

Men.. ikke noget dejlig forårsdag til mig i dag.. for jeg er lænket til sengen med den værste gang ondt i maven, jeg har haft i laaaang tid.. troede ellers lige, at jeg havde vokset mig fra det. Typisk mit held.

Hvis jeg tør at bevæge mig ud senere (lille vovsepige skal trods alt tisse), så kommer der nok en masse billeder. Bare fordi det er sådan en vidunderlig dag (: - ellers må i leve med et par indendørs indlæg.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!