mandag den 5. marts 2012

e.l.f Party Purple..

1 lag

2 lag

3 lag
Som i kan se, så er lakken ikke ordentligt dækkende efter 3 lag, men det ville den nok have været, hvis jeg lagde lidt tykkere lag. Som jeg har sagt før, er jeg virkeligt utålmodig og derfor ligger jeg mikro tynde lag. I virkeligheden er den ikke så gennemsigtig, som den ser ud.

Det er en virkeligt flot mørkelilla med sølv, lilla og lyserødt glimmer, som rigtigt kommer frem i sollyset.

Lakkens konsistens er perfekt. Det er så sjældent, at jeg finder en neglelak, som er så let at ligge på!

Børsten er meget tynd, men på neglen breder den sig ud. Den er perfekt til mine små pølse fingre, men vil nok være meget for lilla den folk med en normal størrelse hænder.

Holdbarhenden er god. Jeg har været utroligt hård ved den i dag, og den er skaldet lidt. Men jeg kan jo bare lade være med at sidde og kradse og bide i den konstant. Det er mig egen skyld.

Den lugter af neglelak, men ikke på en grim måde.

Den kan købes på e.l.f's hjemmeside til 12,64 kr.

❥ Katrine, Snomme.blogspot.com

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!