mandag den 5. marts 2012

e.l.f Royal Purple..


Jeg har redigeret farvene på billedet en lille smule, for ellers passede farven ikke.

Lakken dækker okay. Der er 3 lag på billede, men det ville sagtens kunne gå an med 2. Jeg har det bare med at lægge utroligt tynde lag på.

Konsistensen er som en neglelak burde være. Den glider lige på, og er forholdsvis nem at styre.

Børsten er ikke fantastisk. Det er sikkert bare mig, men den havde dumme hår der stak ud. Det er derfor min langemand er lidt rodet.

Den tørrer utroligt langsomt, og du kan lave mærker i den i laaang tid efter, at den faktisk er tør.

Holdbarheden er heller ikke fantastisk. Den krakelerede allerede dagen efter.

Den lugter virkeligt grimt!

Du kan købe den på e.l.f's hjemmeside til 12,64 kr. Det er en rigtigt god pris, især hvis du bare vil have udvidet din samling uden at bruge en formue. Dog er deres lakker heller ikke luksus.

Jeg er blev skuffet, da jeg modtog lakken, da den hverken er lilla eller ligner den, som de viser på hjemmesiden.

❥ Katrine, Snomme.blogspot.com

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!