onsdag den 28. marts 2012

Første dag på arbejdet! d:

Som jer der læser regelmæssigt med ved, så startede jeg på arbejdet igår.
Det gik fantastisk! Det skal bare lige siges, at jeg ikke vil nævne navnet på den bager jeg arbejder i, da jeg ikke må (:

Underligt nok spurgte de mig, hvorfor jeg kom for sent, da jeg kom. Vi havde aftalt, at jeg skulle være det mellem 16:00 og 16:30. Jeg var der ca. kvart over.. er det at komme for sent? Nej vel?
Men ja. Derefter fik jeg en t-shirt, 2 skilte, 2 forklæder og en trøje, hvis det bliver koldt at stå kun i t-shirten. Og åbenbart må man kun have mørkt tøj under. Det vil sige sorte bukser og sorte sko. Ikke så godt for jeg mødte op i hvide sko (for ingen havde tænkt på at fortælle mig det..).

Jeg blev vist rundt og det hele.. det er ikke det største sted i verden, så super. Derefter skulle jeg klæde om til min "uniform" og blev smidt direkte ud i marken (eller bag disken).
Inden for få sekunder havde jeg min første kunde og det gik fantastisk. Kasseapparatet er overhovedet ikke specielt svært. Det sværeste er at huske at trykke total inden man modtager betalingen d:
Og at kende forskel på brødene, men shh det nævner vi ikke noget om!

Hende der skulle "træne" mig drillede mig ved at fjerne alle skiltene på brødene, og så skulle jeg huske navne + hvad der var specielt ved netop det brød. Hvis jeg skal sige det selv, så synes jeg faktisk, at jeg var ret god til det. Selvom Valnødbrødet var pisse svært..

Den anden bagerarbejder-diskting var virkeligt sød og venlig. Han lærte mig forskellige tricks på kasseapparatet og fortalte om, hvilke ting man ikke måtte spise osv.

Det er, hvad jeg lige kan fortælle nu! Der kommer mere efter min næste vagt :D

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!