onsdag den 11. april 2012

Dag 3: Et billede af mit skrivebord!

Så er det tredje dag af min helt egen (geniale) blogchallange om at lære bloggeren bedre at kende! (:
I dag skulle jeg så tage et billede af mit skrivebord.. og jeg måtte IKKE rydde op. Jep, jeg hader det, men jeg er et rodde hovede når det passer mig..

.. så velkommen til Katrines skrivebord!


Det første billede her er ja.. hele skrivebordet i al dets pragt?


Så kom der lidt zoom på den øverste spande-hænger-ting. Der opbevarer jeg alt mit dag-til-dag makeup, som ikke er fa e.l.f. Det er super skønt, at det er så let at få fat i! Så hænger der to hårelastikker og et elg-bogmærke, som er ekstremt nusser. Selvfølgelig er der også en lille lampe (:


Okay. Den første del af skrivebordet. Hvad er der der? Er det ikke lettest med en liste?
- En bunke med bærbar-computer-tasker-ting
- En TV manual
- Æsken fra min gamle mobil..
- Et julekort fra min farmor og farfar
- En makeup (jeg kan ikke huske, hvad det hedder) kompakt
- Den blå mappe er mine skole notater med lidt tysk på toppen
- Så er der er rødt stearinlys, som engang lignede et æble
- De 11 gratis bøger fra igår!
- En grøn glas skål fyldt me bolcher og tyggegummi
- Mine to matematik bøger + en matematik aflevering
- En pose utroligt ulækre sure vingummier
- En grøn fletkurv med diverse elektronik lort
- En støvekost


Så er vi nået til den midterste del og endnu en liste (:
- Rent tøj, som skal ind i skabet
- En mini reol, som jeg har fået af Louise i konfirmationsgave. Der er kondomer, piller, brillerens, ekstra tændstikker osv. i
- To lilla fyrfadslys
- To påskekyllinger: en sort og en hvid med lilla prikker
- En lilla æske med alt mit e.l.f makeup i
- En muffindåseting hvor jeg har ekstra batterier i
- En træ-æske-dåse-ting med godbidder til vovsen i

Og de tre spande er der (fra venstre til højre)..
- Diverse junk, som jeg ikke nænner at smide ud
- Diverse lim, sakse, kuglepenne, hviskelædere osv.
- Alle mine farveblyanter


Puhaa endelig sidste del..
- En grøn æske med alle mulige hårelastikker
- Ppiller
- En tegneblok med tegninger og swatches af neglelak
- Et fint lilla stearinlys
- En stak af mine mest hørte cd'er
- Lidt mere vasketøj bl.a. mit forklæde, som jeg bruger i bageren
- Min toilettaske som jeg brugte imens jeg var på Fyn hos min kæreste i påsken

Håber, at i fandt mit skrivebord spændende! Måske jeg burde rydde det op og lave et indlæg med et rydeligt skrivebord som respons til det her en dag d:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!