tirsdag den 10. april 2012

En kæmpe luksus seng opstod!

Tirsdag d. 3 april 2012 var jeg taget af sted til det fjerne land Ikea med mor, farmor og farfar ved min side. Det var fantastisk! Jeg elsker Ikea! Alle de ting og så til ingen penge... åh himmel.

Det endte med, at jeg fik en fantastisk og HØJ seng i noget hvidt halløj med 4 kæmpe skuffer under. Altså 2 på hver side. Den er skøn. Der er en kolonorm madras i! :D
Den var lidt dyr, men ja.. 4.500? I mine øjne var de penge det hele værd!
Så skal det også lige siges, at sengen var en påske- og fødselsdagsgave fra min farmor og farfar, da min anden seng var totalt bøjet og misformet til sidst..

Ny til lidt billeder fra da vi samlede den.. det tog fra 18:30 til 23:30.. så ja.. 5 timer!?

Farfar der skruer løs og min lille vovse.

Min meget charmende og enormt yndige mor (:

Farfar der skruer lidt mere.

Farmor der står og overvåger mit og farfars arbejde :)

... mor der spiller sej?

Farmor skulle vist også lige have lidt dokumentation.

Så mangler der kun skufferne!

Mor og farmor kunne bare ikke lade være.. de lå bare der imens vi andre
knoklede!

Ja.. mere afslapning til dem.. mere arbejde til os!

Der vil selvfølgelig komme billeder af den færdige seng en anden dag! (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!