tirsdag den 10. april 2012

Så er jeg tilbage! (:

Hej alle jer vidunderligt trofaste læsere! (:

I må undskylde, at jeg ikke kom med en advarsel om endnu mere "kærestetid" denne gang, men ja.. det er altså en god del af det, som er foregået her i mit stille liv siden sidste indlæg. Derudover er jeg jo startet på arbejdet, så jeg har haft et par vagter, jeg har været ude og shoppe bukser med mor (da man skal have mørke bukser på på arbejdet...), fået ny seng og.. været på Fyn hos min skønne kæreste, som jeg jo lie har skrevet..

Hvad med en lille oversigt dag for dag siden sidst? (Bare det jeg kan huske..)
Fredag: Arbejde!
Lørdag: Bukse-shopping med mor!
Søndag: ... jeg er totalt blank?
Mandag: Arbejde!
Tirsdag: Ikea med farmor, farfar og mor.. Så skulle der findes en ny seng til mig! (Der kommer et indlæg om det snart!)
Onsdag: Pisse tidligt op og af sted til Det Mørke Fyn. Jubiii!
Torsdag: Siddet og gloet tv, imens min kæreste var på arbejde og tjene penge til alt det togmøg d:
Fredag: Sådan set det samme udover, at jeg hjalp min kærestes søde mor med at stege kylling..
Lørdag: Kæreste-hyggelyge-dag med dejlig biograf tur, hvor vi så The Hunger Games! <3
Søndag: Påskehygge med min kærestes familie (:
Mandag: Tudedag.. jeg skulle hjem igen..

Og så er der i dag. Nu sidder jeg bare på min nye luksus seng og nusser min vovses bagdel imens jeg blogger til jer! (:


Hyggehejsa!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!