tirsdag den 22. maj 2012

Ikea Hemnes tilbud! (: .. irriterende!

Lige nu er der tilbud på hele Hemnes serien i Ikea, hvilket nok er de Ikea ting i den bedste kvalitet! Hvilket bare er fantastisk og alt muligt andet, men.. selvfølgelig er der en hage. Det er der jo altid, ikke?
Der er selvfølgelig også en hage ved det mere.. man skal være Ikea Family medlem, men det er de fleste husstande vel.

Tilbudet kører fra d. 17 maj til d. 31 maj. Så der er kun 9 dage tilbage, uha.

Det irriterer mig vildt meget! For jeg elsker virkeligt Hemnes serien. Det er lige mig, og jeg har blikket rettet imod den skønneste kommode og det dejligste chatol.
Skrivebordet koster 1399 kr, og kommoden koster 1499 kr. Tilsammen bliver det så rundt regnet 2900 kr. Ret pebret for en med min pengepung, men mit værelse betyder alverden for mig, så helt klart det hele værd!

Er i klar til endnu en hage? Super.

Jeg får først løn d. 31 maj.. og jeg ved ikke præcis, hvor meget. Så jeg har travlt den dag med at komme ud og købe det hele. Eller bliver det lige 900 kr. dyrere! 1799 kr. for skrivebordet + 1999 kr. for kommoden = 3800. Det er bare endnu værre! :(

Så håber, at mor vil ligge ud en lille smule.. hun skylder mig 1300 kr. så håber, at hun også vil smide lidt oveni. Man har jo lov til at være heldig!

Skrivebordet/chatollet

Kommoden

Jeg krydser helt vildt meget fingre! Så ja, hjælp til med de der lange pillefingre! Kryds dem for mig!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!