tirsdag den 18. september 2012

Drømme soveværelse! + Flyttetanker (:

My dream bedroom
Hvis der er noget, som jeg går virkeligt meget op i, så er det indretning. Jeg elsker det. Gid, at jeg kunne rykke rundt på mit værelse hver dag. Det ville være fantastisk at kunne lave om konstant. Jeg får sommerfugle i maven bare ved tanken om, hvor få år der er til, at jeg kan flytte hjemmefra.
Åhhh.. det bliver hårdt, men alle de fordele!

Som planerne er lige nu, så skal jeg da flytte sammen med min kæreste så snart jeg der er styr på vores uddannelser. Jeg skal selvfølgelig være færdig med gymnasiet, og han skal være færdig med hg, alt andet ville være dumt. Så skal vi selvfølgelig også have ordentlige indtægt kilder, men det er klart vores drøm.

Men ja.. jeg kedede mig lidt, så jeg fik amok på Ikea's hjemmeside og kopierede en masse forskelligt soveværelses tam tam til Polyvore, for at lave det her billede.
Jeg er virkeligt tilfreds med resultatet, måske er det bare en smule for brunt.. Jeg ville gerne have flere lilla nuancer, andet sengetøj på sengen i en lys lavendel med abstrakte blomster og flere ting på sengebordet, da jeg ved, at der er plads til mere i virkeligheden!
Men ja, det er også ret svært at vise et soveværelse på en lige overflade..
Jeg synes, at det lykkedes okay for mig! (:

Smid en kommentar og fortæl, hvad du synes (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!