onsdag den 10. oktober 2012

New in: O.P.I It's My Year!



Hvad er bedre end at finde den smukkeste og mest fantastiske neglelak i postkassen efter en lang dag i skolen? Ikke at skulle på arbejde dagen efter, så man kan prøve den med det samme! :D

Seriøst, på Ebay stod der, at der kunne gå ca. 30 dage før jeg modtog min neglelak. Der gik 6 dage fra den blev sendt! Det er utroligt og så var den møg billig!

Den nye lak er O.P.I It's My Year fra deres Miss Universe Collection, som jeg bare elsker! Jeg er i gang med at få min negle i resten. Faktisk er Crown Me Already på vej (;

På andet billede har jeg taget billedet sammen med O.P.I Glizerland.. ja bare fordi de er flotte sammen, og så er det de to lakker på mit toplogo.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!