mandag den 22. oktober 2012

NOTD: O.P.I Crown Me Already og Temptation!


Jeg har to lag af O.P.I Funky Donkey på under 1 lag af O.P.I DS Temptation. På ringfingeren har jeg 3 lag af O.P.I Crown Me Already.
Jeg elsker den her kombination, den er så flot og fyldt med glittet og ja. Sølv, lilla og glitter er bare lige mig. Hvem elsker ikke de farver? Jeg kan simpelthen ikke forstå det!



JA! Det var altså nødvendigt at tage et billede kun af glimmer lakkerne for de er så skønne!
Venstre til højre: O.P.I Crown Me Already, Funky Donkey og DS Temptation.

Hvad synes i? (:

9 kommentarer :

  1. Aaawww, jeg synes det er lidt ærgerligt at Crown Me Already har fået al blitzen fra kameraet! Jeg kan næsten ikke se, hvor flot den er D:
    Men ud over det, så er det en lækker kombi af neglelakker du har lavet ;D

    Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også rigtigt irriterende, men ugh.. det var blitz eller et totalt forkert, støvet billede :)

      Slet
  2. Temptation er virkelig en smuk lak :)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den sølv bare lækker!

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den sølv bare lækker!

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!