tirsdag den 6. november 2012

New in: 14 Essie lakker!


Jepsen depsen. Denne gang er det et enormt haul/new in, som jeg har til jer. Hele 14 Essie lakker er kommet ind af min dør her d. 2 november. Der manglede en, hvilket du kan læse mere om her.

Alle lakkerne var sikkert pakket i de små æsker, som vist på billedet. Udover æskerne var der proppet med peanuts i pakken, så der skete i hvert fald ikke noget under fragten!


Nå men lad os komme igang med at kigge på alle farverne. Der er både et billede uden og med blitz af hver lak. Så der er en del billeder, delt op efter farve.
Jeg gør det lidt anderledes end jeg plejer, da der er så meget. Navnene står i rækkefølge (venstre til højre) i billigteksten.

Lampelys: Pure Prealfection og Pearly White.

Blitz: Pure Pearlfection og Pearly White.

Lampelys: Mezmerised og Lapis of Luxery.

Blitz: Mezmerised og Lapis of Luxery.

Lampelys: Lilacism, To Buy Or Not To Buy og Play Date.

Blitz: Lilacism, To But Or Not To Buy og Play Date.

Lampelys: Damsel In A Dress og Merino Cool.

Blitz: Damsel In A Dress og Merino Cool.

Lampelys: Red Nouveau, A Crewed Interest og Ballet Slippers.

Blitz: Red Nouveau, A Crewed Interest og Ballet Slippers.

Lampelys: Pretty Edgy og Armed And Ready.

Blitz: Pretty Edgy og Armed And Ready.

Puha, det var godt nok mange billeder. Hvis der er en lak du gerne vil se på swatched på neglene, så bare smid en kommentar. Det er umuligt for mig at vælge, hvilken jeg skal prøve først.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!