lørdag den 30. marts 2013

Wicklow Mountains (Studietur)

Torsdag. Vandretur i Wicklow Mountains. Jeg troede, at jeg skulle dø. Heldigvis endte det med nok at blive den fedeste dag overhovedet! Vi vandrede i de dumme bjerge, det gik op, op, op, op. Så lige i 5 minutter. Derefter ned af og naturen blev bare smukkere og smukkere.

Jeg blev små forelsket i det forbistrede  våde Irland.




Efter turen i bjergene kørte vi ud til en lille landsby ved havet, der fik vi varm kakao, da det selvfølgelig regnede i stænger så tykke som lygtepæle.

Om aftenen gik vi alle ud at spise et sted, hvor der både var live irsk musik og dans. Enormt fedt. Jeg havde svært ved at sidde stille og styre lemmerne, men de grinte af mig, så jeg prøvede at sidde pænt. Jeg havde fået lidt indenbors, så jeg ville selvfølgelig ligge arm. Det er jeg ved at lære, at jeg ofte vil efter en drink eller to. Jeg vandt selvfølgelig!

Vi gik videre på pub. Røv hamrende skuffende. Så vi skred hurtigt hjem.

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!