lørdag den 27. april 2013

Det banker og banker ♥

For hver gang jeg ser ham, bliver mine følelser stærkere og stærkere. Hvis jeg nogensinde troede, at jeg har været forelsket før, så kan jeg godt tro om igen. Lige med det samme.

Det føles som om mit hjerte vokser, hver gang jeg ser ham, hører hans stemme. Ja bare tænker på ham.
Han har overtaget min hjerne. Intet virker oppe i bøtten på mig, når han er i nærheden. Hvem prøver jeg at narre? Bare jeg tænker på ham, så kortslutter alt fornuft i mit hovede.

Det er den mest vidunderlige ting.

Han er ikke perfekt. Og jeg elsker det. Hvem vil have en perfekt fyr, når man kan have ham? Alle hans små skørheder. Hans underlige ideer og forunderlige syn på verdenen. Jeg vil ikke lave det mindste om på ham - slet ikke nu, hvor hans fødder har fået en "makeover".

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!