mandag den 8. april 2013

Forårs ønsker fra H&M :)

Wishlist from H&M - Spring

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker H&M. Både for prisen og stilen. Eller i hvert fald noget af stilen, resten af det de har er bare hæsligt. Så endnu engang tog jeg mig selv i at sidde og tage enormt mange screenshots af alt det, som jeg gerne ville eje.

Og det er jo egentligt ret besværligt, så jeg gemte bare det hele i Polyvore og lavede en collage.

4 toppe, 2 set undertøj, 4 kjoler og 3 par sko.

Jeg elsker de skønne forårsfarver fersken, lysegrøn, råhvid og selvfølgelig lilla. Jeg elsker det hele. Jeg får nok ikke købt det hele.. eller også så gør jeg. Der er trods alt et par måneder til sommeren rigtigt starter.

*hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!