tirsdag den 2. april 2013

Jeg kan se lyset! :D

Efter fem utroligt lange år med ja.. det er vel egentlig mobning? Det er godt nok blevet 1000 gange forbedret de sidste måneder.. men altså. Efter de lange år, så kan jeg endelig se lyset!

Der er kun 13 tyskmoduler tilbage og et af dem er imorgen.. så stort set kun 12. Det er fantastisk. Tysk har været en konstant kamp for mig, bare fordi jeg har været så enormt uheldig, ikke fordi jeg er dårlig til sprog. Jeg er jo så blevet dårlig til tysk pga. den manglende følelse af at være tilpas i undervisningen. Men lyset er blevet spottet.
Så skal en mulig eksamen bare overstås, og tysk er en djævel fra forsiden, som jeg aldrig skal ses med igen!

*hugs* Katrine

1 kommentar :


  1. Nice Blog :)

    You are invited to my "International Giveaway by Born Pretty Store".
    http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/03/international-giveaway-by-born-pretty.html

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!