mandag den 22. april 2013

Min lille sejr: Hele 5 kg lettere! :D


Nu er det på tide at fortælle jer om min "lille" personlige sejr!

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg kæmper og har kæmpet med vægten i flere år.

I år 2011 havde jeg lige tabt mig 11 kg, og jeg var enormt stolt. Men livet var ikke spor let, der var en masse omvæltninger, eksamener og ja sommerferie. For slet ikke at nævne det med at starte i gymnasiet. Det med at møde nye mennesker stresser og presser mig enormt meget.
Og det begyndte at kunne ses.

Desværre endte det ikke der. Vægten blev højrere og højere.

På bare lidt mere end 1,5 år tog jeg 23 kg på. Hvordan det skete.. det må i ikke spørge om. Jeg aner det ikke. Jeg havde det ikke let, og det blev jo kun værre af de mange ekstra kg.

Men nu er det vendt! De sidste 3 ugers tid har jeg tabt mig 5 kg! Jeg har intet gjort, jeg er bare blevet langt gladere.. og så har jeg nok tænkt lidt mere over, hvad jeg puttede i munden.

Nu har jeg jo også en fantastisk grund til at gøre det, i kan se ham her.

Jeg vil helt klart opdatere jer med, hvordan det går løbende! :D

4 kommentarer :

  1. Jeg tror også, at hovedgrunden nok er, at du er blevet meget gladere! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må det være, jeg kan ikke helt se, hvad det ellers skulle være :D

      Slet
  2. det er meget godt med 5 kg på 3 uger det er flot håber dig og Alexander bliver lykkelig for hinanden

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D Det er virkelig sødt af dig

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!