tirsdag den 9. april 2013

Op til 50% hos H&M, og hvad har jeg købt?

New in: H&M

Ooobs, I did it again.

Jeg tjekkede mails her til morgen, da jeg er hjemme fra skole. Jeg har redet mig en skøn halsbetændelse, så hvad kan man gøre? Som sagt kan man tjekke mails.

Lige der i min indbakke lå der en skøn nyhed. Nemlig op til 50%-udslag på H&M's hjemmeside! Det er jo bare timing, der vil noget!
Så kunne jeg jo nemt få fingrene i den t-shirt, som jeg havde udset mig. Godt nok kostede den kun 40 kr., inden den kom på udsalg. Men hvem gider dog at betale fuld pris, når man kan få den for det halve?

Der var også en fantastisk flot og stilfuld jakke på tilbud. Sat ned fra 350 kr. til 200 kr. Så den kom også i kurven. Det er ikke bare en blazer, for den er foret og det hele. Utroligt flot!

Det kan klart anbefales at tjekke udsalget ud så hurtigt som muligt - for alene på de 20 minutter jeg var om at vælge, der røg en del størrelser!

Mange knus, Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!