tirsdag den 9. april 2013

Sommerkjolen er kommet! :D


Så må sommeren og solen godt bare komme. Nu har jeg efterhånden skrabet sommerkjoler nok sammen til et livslangt forbrug. Og dog - men overdrivelse fremmer forståelsen!

Denne her skønne sag er lige kommet ind af døren. Jeg bestilte den i onsdags, hvilket i kan læse mere om lige her.

Lige for at få det hele på plads, så er den købt på Zalando til 159 kr. Den er oprindeligt fra Vero Moda, og modellen hedder Josephine. Så hvis i er interesserede, smut til Zalando, hvor der er gratis fragt. I butikkerne koster den nemlig 189 kr. Det ved jeg, da der er prisskilt i kjolen.

Jeg har købt min i en str. 40/L. Den passer perfekt for mig. Jeg er blød og 163 cm høj. Bare så i har en ide om størrelsen. Desuden er der elastik i ryggen, så man kan vokse i den, hvis man har lyst til det.
Stropperne kan justeres! Skønt!

Den kan også fås i brun, sort, grøn, lyselilla og lys turkis.

Jeg har den faktisk også i sort og grøn.. så hvis i vil se billeder af dem, så smid en kommentar!

Vi ses, Katrine (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!