tirsdag den 14. maj 2013

Alt for lang dag! :O


Dansk med vikar, eksamensbelæring, tysk med vikar, oldtidskundskab og så et modul matematik med vikar. De fleste 2.g'ere vil nok give mig ret i, at det er nok til, at man smider hænderne i vejret og overgiver sig til dynen og tv'et, når man kommer hjem.

Men nej. Jeg skulle til møde med arbejdet idag fra kl. 18- 20. Vi er nok alle enige i, at det er en totalt røv tid at holde møde, men hvad kan man gøre?
Normalt er der altid mad til møderne, når de ligger lige der i spisetiden, men næ nej. Ikke idag, og det var vi ikke blevet informeret om. Fedt. Men jaja, det betyder så bare, at jeg først fik aftensmad her kl. 20:45. Mor var ikke glad.

Endelig kan jeg så sætte min rumpe på sengen, tage dynen over benene og "slappe af". I hvert fald, hvis lektier indgår i definitionen på afslapning.

Åh. Kun 9 skoledage tilbage - eller mindre!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!