søndag den 28. juli 2013

Negledesign: Diva blomster fra Geneva


Jeg elsker det her design! Det er så utroligt simpelt og sødt. Ikke nok med det, så tager det også ingen tid at lave. Det er faktisk så let, at højre hånd gik smertefrit.

Jeg har to lag af Essie Ballet Slippers på alle neglene. Ovenpå har jeg et lag af OPI Pink Yet Lavender. På ringfingeren er der intet glitter, da jeg i stedet har tegnet en lille blomst med mit dotting tool.
Kronbladene er med OPI Diva Of Geneva (heraf navnet på designet). Midten er med OPI Did Iy On 'Em og Goldeneye.

Hvis du ikke har et dotting tool, kan du bare bruge en tandstik, tændstik, hårnål eller en nål! Det behøver virkeligt ikke være noget vildt smart.

Smid meget gerne en kommentar og fortæl, hvad du synes!

1 kommentar :

  1. Blomsten er jeg også helt vild med, og mange tak d:

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!