torsdag den 25. juli 2013

NOTD: Blomster inspireret! Simpelt og lilla.


Da Alexander og jeg var ude at gå med den skønne vovse, som vi passer i den her uge, faldt jeg over en blomst. Jeg flippede selvfølgelig helt ud, fordi den var lilla! Og så blev jeg inspireret..

Jeg hev mine flotteste lilla lakker frem + et swatch hjul, så jeg kunne se, hvad der passede bedst. Beslutningen om, at der bare måtte involveres glimmer, var allerede taget.

På mine negle var der allerede to lag af OPI Solitaire, en skøn, hvid og ikke mindst glitrende Liquid Sand lak. Så ovenpå smed jeg et enkelt lag af OPI It's My Year på alle neglene undtagen ringfingeren, der fik en omgang OPI Super Bass Shatter.

Hvad synes i? Passer de til blomsten, eller er jeg helt ved siden af?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!