tirsdag den 30. juli 2013

Postbudet kom med Essie og OPI!

Stik imod min forventning kom postbudet med to fine pakker til mig i lørdags (den 27 juli). Pakkerne var fra Ebay. Jeg er mildest talt forundret over, hvordan shipping kunne være så forbandet hurtig! Essie lakkerne var vist fra Detroit og OPI'en fra Californien. Eller omvendt.
Der er i hvert fald ikke gået mere end 5 dage siden, jeg bestilte dem.

Jeg smider links til lakkerne/sælgerne, så bare klik på navnet til den lak, som du er interesseret i.


Venstre til højre: Essie Leading Lady og Size Matters.


Venstre til højre: Essie Stroke Of Brilliance og A Cut Above.


Til sidst ses den skønne glimmer fra OPI's Muppets kollektion fra julen 2011. Det er Fresh Frog Of Bel Air. Jeg har ønsket mig den lak i evigheder.

De fire Essie lakker kom i samme pakke, OPI'en var for sig selv. Men de var jo heller ikke fra samme sælger, så det er klart. I hvert fald enormt god service!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!