fredag den 2. august 2013

Endnu flere OPI lakker fra Ebay :)

Opi haul again :)

Venstre til højre: OPI Nail Lacquer Thinner, Peace & Love & OPI, Pirouette My Whistle, Lights Of Emerald City og Rally Pretty Pink.

Som i de andre indlæg kan du bare trykke på navnet, så har jeg fikset det, så du kommer direkte frem til Ebay, hvor jeg har købt lakken - eller neglelakfortynderen. Som jeg desværre må erkende, nok er en fantastisk ting at eje.

Der er ikke link til Pirouette My Whistle, da jeg oprindeligt havde købt OPI Don't Burst My Bubble. Det var dog det, de gjorde. De skrev til mig, at deres sidste flaske var gået i stykker, så jeg blev nødt til at vælge en anden farve - det blev så den fine glimmer. Det er okay, men mangler nu den perfekte nude.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!