tirsdag den 27. august 2013

Snomme bliver forandret! :)

Nu har bloggen efterhånden været ude på en del akavede, kiksede og bare ja.. mindre heldige sidespor. Men denne gang føles det helt rigtigt. Da jeg altid har prøvet at have et emne, som jeg skulle holde mig til førhen.. så forsvinder det koncept totalt på bloggen.

De næste par dage vil bloggen måske - måske ikke - se en smule besynderlig ud. Jeg arbejder på toplogo, farver, hvad skal der være på fanerne?, indlæg, etiketter, billedstørrelser, faste indlægstider vs. random osv.

Der sker altså en helt masse og jeg er i fuld gang! Især etiketterne vil tage sin tid, da jeg har over 400 indlæg, som der skal kategoriseres ordenligt. Men ikke for få heller! Det har jeg prøvet, og det gik overhovedet ikke. Jeg vil have en vild sky at emner, som du, min kære læser, kan rode i!

Knus :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!