torsdag den 15. august 2013

Tivoli med nullermand d. 10/8-13 ♥


Imorgen er en stor, stor dag. Der har mig og Alexander været sammen i et halv år. For at fejre det inviterede jeg ham i Tivoli i lørdags, da jeg havde fået et gavekort af min mor dertil.

Vi prøvede en masse sjove forlystelser, lignede idioter på billeder og fik fantastisk mad. Vi spise på det, der hedder Pirateriet. I ved det der store piratskib, der ligger i Tivolisøen? Jep. Det var godt nok lækkert! Priserne var også helt okay, i hvert fald i forhold til alt det andet i Tivoli.
Alexander fik selvfølgelig spareribs, og som i nok har gættet, fik jeg en lækker, rød bøf. Til dessert fik vi to bananasplit med varm kakao til - mums!


Som han selv siger: Det var den bedste dag nogensinde! <3

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!