søndag den 22. september 2013

Min weekend ♥


Der er sket en helt masse i den her weekend!

Jeg har blandt andet spist slik og popkorn med kæresten og hans søskende, imens vi så Vild med dans og Live fra Bremen. Det endte godt nok med, at jeg faldt i søvn på sofaen og derefter blev koldt vågen til kl. 2.. Men så gik jeg da ogå i koma!

Så var Alexander og mig inviteret til min far fødselsdag lørdag aften, hvor vi alle sammen var blevet inviteret ud at spise. Jeg fik en bøf på 350 g.! Den var større end en frokost tallerken, jeg var lykkelig!

Søndagen blev brugt på at lave pandekager, spise pandekagerne, se film og putte. En lille bitte smule lektier sneg sig dog også ind.. øv. For det var ikke engang nødvendigt, da Alexander valgte at tage "tidligt hjem".

Nu vil jeg hoppe i bad og sove bagefter, så jeg ikke er alt for meget zombie imorgen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!