onsdag den 2. oktober 2013

ET PAR TIMER MED NULLERMANDEN ♥


Jeg synes ikke, at jeg får set ham nok i de her dage. Jeg så ham i et par timer i fredags og et par timer mandag. Det er da overhovedet ikke nok. Jeg savner ham noget så forfærdeligt hele tiden. Det irriterer mig meget, for det gør jo ondt..

Men han var så sød at købe flødeboller til os i mandags, så vi fik varmet os under dynen og spist en masse flødeboller, imens vi snakkede om alt muligt mærkeligt.
Det må være noget af det bedste ved ham. Der er ikke nogle emner, som han ikke vil eller kan snakke om. Om han ved noget om det eller ej, så prøver han. Selv når jeg bringer neglelak på banen, prøver han virkelig at snakke med. Han er så dejlig.

Men da kl. blev kvart i ni, måtte vi hoppe i de tykke jakker og bevæge os hen til bussen.. Åndssvage afstand!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!