mandag den 4. november 2013

KJOLER! :O

Autumn/winter dresses

Jeg elsker kjoler, det er ikke en hemmelighed.

Men der er snart gæstefest på min kærestes skole.. og han har inviteret mig med, hvis han kan nå at få fingrene i en billet til mig. Hvad i alverden skal jeg tage på? Det vil jo blive der, hvor jeg skal møde de fleste af hans venner, så jeg skal jo helst se bare sådan nogenlunde ud, ikke?

Jeg tænker især på den sorte med de blågrønne sten og den sorte med de hvide prikker. Jeg aner det ikke. Det ender nok med, at jeg må slæbe ham med i H&M, så kan jeg hjælpe mig..

2 kommentarer :

  1. Da jeg så dem, så tænkte jeg straks på, at den sorte kjole med de hvide prikker ville klæde dig helt vildt godt! Og det var inden jeg læste indlægget! >w<

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også vildt flot. Desværre ejer jeg den allerede.. men købte den i en størrelse for lille, da jeg var en spasser. Ved ikke, hvad der skete. Heldigvis kostede den kun 50 kr. (den var på tilbud).
      Måske køber jeg den i min størrelse.. hmm, må tænke over det xD

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!