torsdag den 12. december 2013

EN LILLE UDPLUK FRA MIT DRØMMEVÆRELSE


Kommode ikea ⎮ Tæppe ikea ⎮ Lænestol ikea ⎮ Hylde ikea ⎮ Bloklys ikea ⎮ Billeder anetmai

Som en pige på 18 år, er det naturligt for mig at gå enormt højt op i mit værelse.

Den kommode, jeg viser her, har jeg ønsket mig i i hvert fald to år. Så det er ret lang tid. Desuden er den ikke forfærdeligt dyr (1.499 kr.) i forhold til så mange andre kommoder fra andre butikker. Dog er den stor. Det er jo næsten to "normale" kommoder slået sammen til en. Men nok om det.

Som det er nu, skal jeg opgive min elskede bogreol for at få plads til kommoden. Det vil faktisk ikke blive et problem overhovedet. Hvem har da sagt, at man ikke kan have bøger i skuffer?
Jeg har den her fantastiske forestilling om kommoden med et tv på, hvor der så hænger to hylde over. Helst ikke svæve hylder som på billedet, men det var nu engang det, der så bedst ud, da jeg redigerede i Polyvore.

Så kunne jeg jo have mine yndlings- og mest læste bøger på hylderne, resten i de nederste skuffer. Perfekt!

Læsestolen ønsker jeg mig også. Men den er knap så vigtig, da jeg allerede har en stoledims, der fungerer på samme måde (bare grim og formløs). Jeg drømmer om at sidde i min lænestol med et tæppe og en god bog under skråvæggen. Det ville være så hyggeligt!

Har du en skråvæg på dit værelse? Hvordan klarer du det?

SKILT TIL BLOGGEN

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!