tirsdag den 17. december 2013

ØNSKELISTE: NÆSTEN ALT, HVAD JEG MANGLER TIL VÆRELSET


Det her er ikke juleønsker - det er bare ønsker. Det er næsten alt, hvad jeg ønsker mig til mit værelse. Alt sammen er selvfølgelig fra Ikea. Jeg elsker Ikea! Hvad med, at jeg lige gennemgår, hvad de forskellige ting overhovedet er?

1. ÅRSTID - bordlampe til sengebordet. 2. DROPPAR - glad med låg til vatrundeller og vatpinde. 3. TEJN - kunstigt fåreskind til min stol. 4. BLÅST - endeknopper til gardinstang. 5. TERESIA - tynde gardiner i hvid og lilla. 6. EKNE - Stort vægspejl. 7. FINTORP - greb til klædeskabet. 8. HEMNES - sengebord. 9. FÖRTJUST - fyrfadslysestage. 10. MAJVIVA - sengetøj med lilla roser. 11. KNODD - skraldespand med låg. 12. LACK - lille sofabord. 13. KVARNVIK - opbevaringsæsker, sæt med tre. 14. SMYCKA - kunstige blomster. 15. RIBBA - billedhylde til billeder, lys og en bog eller to. 16. ÅDUM - råhvidt gulvtæppe i lang luv.

Du kan trykke på tingenes/møblernes navne - så kommer du direkte til produktbeskrivelsen!

Er du tilfreds med dit værelse, som det er?

SKILT TIL BLOGGEN

2 kommentarer :

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!