tirsdag den 10. december 2013

OUTFIT OF THE DAY #1


Bukser h&m ⎮ Top h&m ⎮ Trøje h&m ⎮ Halskæde lille butik i Dublin ⎮ Neglelak opi ⎮ Hyggesokker tiger

Bukserne er helt nye. De er fantastiske. De er blomstrede. De er mørke. Min nye yndlingsting i skabet. Toppen er forholdsvis gammel, jeg har bare aldrig brugt den før. Der er en lille blondekant, så den er fin og ikke for enkel. Trøjen er også helt ny. Nu bliver jeg i tvivl, om jeg elsker den eller bukserne mest. Den er flagrende, sort, varm og gennemsigtig nogle steder. Halskæden kostede 1 euro i en lille butik med ophørsudsalg i Dublin. Teksten giver ingen mening, men den er nu så sød. Neglelakken er Bubble Bath fra OPI. Jeg har tre lag på her. Hyggesokkerne er uundværlige på den her tid af året. Især når de kun koster 10 kr. i Tiger!

-      -      -      -      -

"Outfit of the day"-indlæg er helt nyt for mig. Jeg har aldrig gjort det før. Faktisk har jeg ikke engang overvejet det før. Ikke fordi, at jeg mener, at min stil er så forfærdelig - men på grund af min vægt. Men jeg har tabt 12 kg, så nu burde jeg vil kunne vise mig "offenligt" ikke?

Der var bare et lille bitte hul i min plan. Okay, der var flere. 1. Ingen til at hjælpe mig med billederne. 2. Intet spejl. 3. Intet kamera (bruger min iPhone 5).Derfor blev jeg nødt til at være lidt kreativ og prøve at fange detaljerne. Så satte jeg billeder sammen til en collage, og jeg synes egentlig, at det blev meget fint.

Hvad synes i om indlægget? Hvad kan blive bedre?

SKILT TIL BLOGGEN

6 kommentarer :

  1. Tak for tippet på min blog! Meget billigt, men jeg regner nok ikke med at købe det der, da jeg ikke ville smide mig ud i alt det der med at skulle betale det over 36 mdr + renter.

    Jeg kan faktisk ret så godt lide dit outfit indlæg - ville alligevel ønske man havde et billede, hvor man kunne se hele dig, og på den måde bedre se helheden :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lidt! Og det er ikke spor fedt at skulle ud i at betale for en ting igennem 3 år.. På de tre år kan man jo nå at ønske sig et nyt kamera.

      Og tak! Det ville jeg også ønske.. skal bare lige finde ud af, hvordan jeg klarer det :)

      Slet
  2. fedt outfit!
    Kig gerne forbi;
    - Wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Cool :D Kan virkelig godt lide billederne, man kan se detaljerne som man ellers ikke helt ville kunne med et enkelt billede af hele dig, så fortsæt med det :D

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!