tirsdag den 25. marts 2014

FEJRING AF D. 14 MARTS MED KÆRESTEN ♥︎

Der er gået alt, alt for lang tid siden, at jeg sidst opdaterede bloggen ordenligt. Jeg lover jer, at i vil få alle nyhederne i løbet af de næste par dage! Nu vil jeg starte med, hvordan mig og min dejlige kæreste fejrede den 14 marts.. så det er altså ikke ligefrem i kronologisk rækkefølge.

Til jer, der ikke ved, hvad den 14 marts er, så kan i jo Google det. Det er ikke noget, jeg føler for at dele på bloggen lige nu. Eller jo - det er mandens valentines dag. Men udover det, vil jeg ikke sige mere nu. Dog kan i da sagtens få massere af skønne detaljer om de mega lækre bøffer vi fik på Jensens Bøfhus!


Som i nok har opdaget, så er vi på Jensens Bøfhus virkelig ofte. Derfor havde vi et udfyldt værdikort, som så betød en gratis bøf. Det er første gang nogensinde, at jeg har fået en rigtig rød bøf, når jeg har været ude at spise. Der var julelys i mine øjne og savl i mine mundvige! "Blodet" løb ud af bøffen, når man skar i den. Det var vidunderligt. Derudover har Jensens jo gratis ekstra sovs og kartofler (så meget man kan spise) - så vi blev mega proppet, da vi også spise forret og dessert.
Ups! Men lækkert var det!


Inden vi tog ud at spise, havde jeg pakket to fine gaver ind til ham. Det er typisk mandeting.. ikke særligt spændende, men flotte var de da! Han blev glad, så alt var, som det skulle være.

Fejrede du den 14 marts med din kæreste?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!