tirsdag den 17. juni 2014

EN FREDAG I DRAGERNES TEGN!


For at der ikke bliver nogen forvirring, må jeg hellere lige forklare, at det altså er fredag d. 6 juni, jeg taler om her. Det er altså kun lige lidt over en uge siden - og jeg vil meget gerne dele min begejstring med jer!

Som i nok allerede har gættet, så var vi hos mig (hvorfor skulle Alexander dog have lilla sengetøj?).

Hyggen startede fredag eftermiddag, hvor Alexander tog sig en lur med Aicha, hvorefter vi fik en lækker omgang aftensmad. Efter maden smuttede vi op på mit værelse og lukkede alt lyset ude. Alle de puder, jeg ejer, havde vi smidt op på sengen. Vi havde allerede sørget for at købe en god chokolade is med hjem, for nu skulle vi se How To Train You Dragon!

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg er helt skør og tosset med drager. Det er dog kun de søde drager, som dem i filmen, eller den smukke blå drage fra Eragon. Toothless er dog min yndlings, og jeg er altid på udgik efter en blød og flot bamse af ham.. Det er bare ikke lykkedes for mig at opsnuse en endnu. Øv!

Hvis du ikke har set How To Train Your Dragon endnu, så gør det og skynd dig! 2'eren kommer nemlig i biograferne her om et par dage, hvilket jeg selvfølgelig glæder mig helt vildt til.. men jeg skal desværre ikke ind at se den, medmindre der lige dumper et par billetter ned fra himlen.

En pige har da lov til at drømme, ikke?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!