onsdag den 30. juli 2014

BACK TO SCHOOL OUTFIT

Back to school

Som bekendt er sommerferien jo næsten slut, derfor har jeg investeret i den her fine kjole til at starte det nye skoleår på en fin facon. I forbindelse med min fødselsdag havde jeg fået 75 kr. i gave fra Nelly.com. Og når man lige pludselig får stukket gratis penge i hånden, så tager man selvfølgelig i mod dem og køber et eller andet med det samme.

Kjolen er som sagt fra Nelly.com og koster kun 149 kr. Heldigvis skulle jeg kun betale 74 kr. på grund af gaven. Du kan finde kjolen lige her.

Jeg har også meget skumle planer om at købe penalhuset. Det er da for fedt - og kan findes til kun 29 kr. lige her. Skoletasken er jeg godt nok i tvivl omkring. Tror nok, at jeg springer den over.. Jeg ville blive møg irriteret over, at jeg ikke ville have plads til at mit dims. Men hvis du kan lide den, så kan den findes lige her til omkring de 200 kr.

Planlægger i også, hvad i skal have på første skoledag efter ferien?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!