lørdag den 9. august 2014

NOTD: BARRY M "ARABAIN" & "MERMAID"


Jeg er ikke den største fan af den her kombination, men når man får nye lakker ind ad døren, så bliver de som regel smækket på neglene lige med det samme og uden alt for mange tanker indblandet.
Grunden til, at jeg ikke er så vild med kombinationen er, at der er for meget blåt i glimmeren, hvilket virkelig fremhæver de blå toner i den metalliske duochrome - hvor jeg købte den for de grønne!


Som i kan se, brugte jeg to lakker fra Barry M's nye kollektion "Aquarium".
"Mermaid" er en virkelig fin blanding af glimmer, hvis man overhovedet kan kalde det det. Det er stykker af grøn, blå og guld folie en en klar lak. De stikker en smule og fra neglen, hvis man ikke lægger et lag top coat hen over.
"Arabian" er en skrøn grøn/blå duochrome. Det er helt klart pga. de grønne toner, at jeg købte lakken, men de blå toner er nu virkelig også smukke. Den dækker ved kun to lag, og der er ikke nogle synlige mærker efter børsten. Desuden tørrer den super hurtigt!

Hvad synes du om Barry M's neglelakker?
Image and video hosting by TinyPic

3 kommentarer :

  1. De er jo voldsomt fine!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. God formiddag :)
    Tusind tak Tina! Det er så dejligt med farver d:

    Selvfølgelig har jeg set hendes negle.. Jeg følger jo med ;)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!