lørdag den 2. august 2014

SNART KAN JEG BLIVE LIDT MERE SKØN..

ASOS HAUL
1. Batiste Dry Shampoo ⎮ 2. Rimmel Shooting Star ⎮ 3. Baby Lips Peach Kiss
4. Barry M. Mermaid ⎮ 5. Barry M. Arabian

Det her er bare et lille, hurtigt indlæg for at vise jer nogle lækre sager, jeg har købt på Asos.com. Jeg er simpelthen så spændt på at modtage den her pakke, da jeg kun har hørt god omtale af tingene - og når man så kan finde dem til 25-30 kr.. jamen, så hopper man da på krogen, ikke?

Tør shampooen fra Batiste er helt klart det produkt, jeg glæder mig mest til! Så snart, at skolen starter igen, kan det let blive lidt svært at få presset en helt masse brusebade ind i tidsplanen imellem lektier, afleveringer, kæreste, læsning og venner.. så der bliver helt klart brug for et mirakel, når ens hår bliver lige så hurtigt fedtet og ulækkert som mit.

Kender du Batiste Dry Shampoo? Vær sød lige at smide en kommentar med din mening, tak!
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Ih nogen lækre ting :-)
    Er spændt på om du går med på hypen om babylips.
    Batiste har jeg lige brudt min beauty mødom med! Og jeg er fan!
    Man skal bare sørge for at massere det godt ind i håret :-D

    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :)
      Jeg har kun prøvet min Baby Lips en enkelt dag nu.. og jeg ved det ikke.. Jeg synes virkelig ikke, at den har gjort noget vildt endnu :/
      Jeg er virkelig glad for at høre, at du er en Batiste fan! Nu håber jeg bare, at jeg kan finde ud af at bruge den rigtigt d:

      <3

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!