onsdag den 19. november 2014

8 SKØNNE MAKEUP PRODUKTER VIL SNART KOMME PÅ BLOGGEN!

8 skønne ting - snart på bloggen!

1. Sleek Garden of Eden / 2. Stila In The Moment / 3. W7 In The Buff / 4. Too Faced Romantic Eye / 5. Urban Decay Primer Potion / 6. W7 In The Nude / 7. Stila In The Light / 8. Stila In The Garden

Nu har jeg jo fokuseret enormt meget på bøger og min læsning her på bloggen i et godt stykke tid, men som i nok har lagt mærke til, så følger bloggen mine interesser. Det betyder altså, at "skønheds"-delen af bloggen stille og roligt vil finde sin vej ind blandt mine indlæg igen.

Her i starten af 3.g har jeg ikke haft overskudet til at gøre noget som helst ud af mig selv om morgenen, men det har jeg lige så stille fået nu. Det er egentlig lidt underligt, da det jo kun er blevet mørkere og mørkere.. men jeg vil bare gerne blive lidt gladere for at fange et glimt af mig selv i et spejl eller en ekstra blank rude.

Som det ser ud nu, så har jeg i hvert fald 8 skønne øjenskygge relaterede produkter, som jeg meget gerne vil dele en anmeldelse af her på bloggen. Anmeldelserne vil selvfølgelig ikke komme oven i hinanden, da der stadig skal være mere end nok plads til min store kærlighed for bøger!

Men nu kommer der lidt mere for de læsere, der er knap så interesserede i mine eventyr med bøgerne.

6 kommentarer :

  1. Hej Katrine, det bliver spændende at høre om din makeup og måske se lidt fotos af dig med det på :-) Jeg forstår godt at 3.g tager din energi. Mit studie tager også min.
    Jeg har lagt nogle lækre makeup produkter på min blog som 1.advent giveaway, hvis du vil prøve lykken.
    Ønsker dig en god søndag og en god ny uge.
    Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Makeup og fotos skal selvfølgelig nok komme! Bare ikke lige så hurtigt, som jeg havde håbet :) Desværre er det stadig lidt for mørkt til, at jeg kan få taget nogle ordentlige billeder, men jeg krydser fingre for, at det er snart :)

      Jeg håber, at du har det godt :)

      Slet
  2. Var virkelig tæt på at købe den lilla fra stila, overvejer det stadig :))

    ps. har svaret på din kommentar på min blog :))

    xoxo www.wordsbychristina.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker, elsker, elsker den! Den såååå flot, men jeg elsker også lilla d:

      Slet
  3. Et rigtig godt nytår til din søde, til din kæreste og din familie.

    Tænker ofte på hvordan du trives, håber alt det bedste for dig i 2015.

    Nytårs knus fra Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Et forsinket godt nytår til dig og din familie også! :D
      Jeg håber, at det gå fremad for dig, og at din søde mor også har det godt! Knus :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!