torsdag den 24. september 2015

DE(N) NYE BLOG(GE) ER KLAR!

Hej med jer i dejlige, trofaste læsere!

Jeg har været væk fra jer i alt, alt for lang tid.. og det er jeg ked af! Jeg har savnet blogverdenen, men jeg havde brug for en pause for det pres, det samtidigt lagde på mine skuldre.
Pt. er jeg et sted i mit liv, hvor jeg har langt mere overskud til at dele mit liv, min læsning og mine negle med jer.

Hvis i vil læse med omkring bøger, mit liv, kærlighed og alt det "saftige", så skal i da følge med på "Cozy Book Owl" - lige her.

Er du derimod mere interesseret i negle, neglelak og negledesign, så skal du da følge med på "Bookish Manicurist" - lige her.

I er selvfølgelig alle sammen velkomne til at følge begge steder. Det ville bare varme mit lille bloghjerte endnu mere!

Mange kæmpe knusere - Katrine!

6 kommentarer :

  1. Tillykke med begge nye blogs søde :-)
    jeg støtter op og vil glæde mig til at følge dig begge steder :-)
    God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina! :D
      Jeg glæder mig til at udgive en masse indlæg til dig og alle de andre :)
      Også en god dag til dig :)

      Slet
  2. Hvad så med snomme.blogspot.dk vil den forsvinde og så fortsætter du kun på de to andre eller??

    SvarSlet
    Svar
    1. Den her blog kommer ikke til at forsvinde, men der vil ikke blive opdateret på den mere nu :) Alt det spændende kommer til at foregå på de to andre ;)

      Slet
    2. Okay, hvordan kan det være du har valgt at splitte det op i to og droppe den her?

      Slet
    3. Fordi den her blog ikke er blevet opdateret i lang tid, og den har for meget "bagage" i forhold til dårlige indlæg og billeder :) Jeg har ikke lyst til at slette en helt masse indlæg, om jeg har brugt lang tid på, derfor har jeg så oprettet to nye :)
      Og det er to blogge, fordi jeg ved hjælp af den her blog og Instagram har fundet ud af, at neglelak og bøger udelukker hinanden, da det i langt de fleste tilfælde er to forskellige publikummer, der så bliver skræmt væk af det ene eller andet :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!