tirsdag den 31. januar 2012

Hyggedag med tøserne! :D

Åhh jeg kan endelig slappe af, efter det der føles som en af de længste dage i verden. Mine fødder er så ømme, at jeg ikke engang kan gå uden at ligne en pingvin med brækkede ben.

Jeg har været i skole, fået fri 13:40 for at gå hele vejen ned til stationen, hvor jeg skulle hoppe ind i et tog til Stenløse. Derfra skulle jeg stå og glo i et par minutter indtil bussen ankom, for at føre mig og min bedste veninde, Louise, til Roskilde.
I bussen skulle vi mødes med vores fælles veninde Nicole (:

Da vi så kom til Roskilde hang vi lidt ud på hospitalet (ej, vi havde bare en hemmelig dagsorden.. host), for bagefter at drage ned på gågaden. Der var vi i Gina Tricot, åd kinamad, Søstrene Grene, Fona og... jeg kan fandme ikke huske det lige nu, det kommer nok senere!

Derefter gik vi til Ros Torv, hvor vi var i Matas (der er lige nu 40% på ALT Gosh!), Esthetique, Arnold Busck, Sparkz, Neye, H&M, Only og Fona igen..

Det var Bog & Ide jeg manglede fra gågaden!

Hvad fik jeg så brug en formue på?
Bog: En charmerende mand af Marian Keyes til 50 kr.
Neglelak: O.P.I Meep-Meep-Meep til 125 kr (selvom jeg kun betalte 20,50!).
Lilla nederdel med fine sommer blomster på fra H&M til 50 kr.
Turkis hårbøjle til en 10'er fra H&M.

Og så skal det lige siges, at du skal skynde dig i H&M lige med det samme! Du kan købe, hvad som helst og få et GRATIS gavekort på 50 kr., til alle deres butikker!

Det er sent nu, så der kommer et indlæg med billeder af tingene imorgen + en anmeldelse af endnu en bog fra Sookie Stackhouse serien.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!