lørdag den 14. januar 2012

Gosh Golden Dragon 564 (:

Den her farve er utroligt flot! Desværre dør den lige så snart man går indenfor, og der ikke er noget sollys.  Det er rigtig trist, og derfor vil jeg sige, at det helt klart er en sommer neglelak. Om sommeren vil den være uovervindelig.

Gosh Golden Dragon 564 med blitz.

Gosh Golden Dragon 564 med glimmer topcoat Gosh Magic
Star 562 over, og blitz.

Jeg ville prøve at gøre den lidt mere glimmeragtig og "bam her er jeg!" så tog jeg min nye Gosh Magic Star 562 over, som er en gennemsigtig top coat fyldt med glimmer.
Det virker faktisk rigtig godt, bare ikke lige på billeder.

Jeg regner ikke med at have den på i specielt lang tid, da den som sagt mere hører til om sommeren. Men i vil helt klart se den igen!

På billederne ser den mere blå ud, end den egentlig er. I virkeligheden er det en dejlig grøn farve fyldt med guld glimmer, så flot. Du kan f.eks. trykke her, hvis du vil se bedre billeder.

Normalt koster den her neglelak 60 kr., og kan fås i Matas, men jeg var heldig at finde den på tilbud til 20 kr.

Så smutter jeg (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!