lørdag den 14. januar 2012

Slytherin negle og De Vises Sten i flimmeren!

Nu vil jeg kravle langt ned under min skønne dyne med en kæmpe plade chokolade og stene Harry Potter og De Vises Sten! Og jeg glæder mig som en lille bitte pige på hendes fødselsdag, for Harry Potter er bare lige sagen.

Og nu, hvor vi er ved det kan jeg lige så godt vise jer mine Slytherin inspirerede negle, de er hæslige, men det sker jo engang imellem, at ens ideer ikke altid er lige fantastiske. Det var sikkert blevet pisse fedt med Gryffendor..


Det er Gosh Golden Dragon med Gosh Silver duppet på med en svamp. Det man kalder sponged eller svampet, det handler kun og smag, og nu er jeg træt og hungrende efter Harry Potter.
Slytherins farver er grøn og sølv, så ja.. jeg gider ikke engang forklare, det er de for grimme til! Jeg gad heller ikke engang rydde op efter svampens svineri på min hud omkring neglene..

Godnat skønne læsere (:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!