onsdag den 11. januar 2012

EN LILLE UPDATE!

Jeg lovede jer, at jeg ville skrive lidt om bogen Rachels ferie. Det var en rigtig dum ting at gøre, da jeg burde have vist, at der ville komme en masse ting i vejen.

Søndag brug jeg på at læse bogen færdig.
Mandag brugte jeg på en bunke lektier.. siger vi bare. Egentlig sad jeg og gloede på random ting på nettet. Spildte min tid for at være mere præcis.
Tirsdag skulle jeg hjem til min farmor og farfar direkte efter skole, og var først hjemme lidt i ti om aftenen. Ikke nok med det var det også min 7 måneders dag med min elskede kæreste Steffan.

I dag har jeg bare ikke lyst. Jeg vil langt hellere sidde og putte på min seng med en god bog, ligge neglelak og hører musik. Jeg burde nok også lave matematik aflevering til på fredag, men jeg er nu så god til at udskyde alting til sidste øjeblik, så hvorfor begynde på noget nyt nu?
Og så er det i dag, at jeg har kendt skønne Steffan i et helt år. Tiden går fandme hurtigt..

Men fortvivl ikke! Jeg skal selvfølgelig nok skrive anmeldelsen, måske endda idag, men gør det når jeg har lyst, eller bliver det noget gøjemøg, og det ønsker vi jo ikke.

Update: Det kribler faktisk helt i mine fingre for at skrive den anmeldelse nu! Jeg går igang med det samme.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!