torsdag den 12. januar 2012

RANDOM FACTS OM MIG!

Jeg tænkte, at i nok gerne ville vide lidt om, hvem jeg er. Så her er den en lille (haha.. ja helt klart!) liste med random, underlige og fuldstændigt sande facts om mig!

» Jeg er helt sindssyg med duften af kokus, isæt i The Body Shop's produkter! Mmm..
» Jeg er totalt fanatisk omkring mine bøger. Det er faktisk ret pinligt, de skal være i perfekt stand. Det betyder, at jeg dårligt åbner bogen når jeg skal læse den, da det kan skade ryggen, og gøre den grim.
» I har vel allerede regnet ud, at jeg er en ret slem perfektionist.
» Til trods for, at jeg går utroligt meget op i, hvordan mit værelse ser ud, så er jeg nok det største rodehovede jeg kender (udover min bedsteveninde.. shh!).
» Når jeg keder mig er jeg afhængig af kabale på computeren. Jeg sidder faktisk og spiller lige nu, men det ser ikke ud til, at  den har tænkt sig at gå op.
» Noget af det der kan gøre mig allermest gal i skralden er mit hår. Især når det ikke gider at sidde!
» Jeg har haft hjemmesider og blogge lige siden jeg var omkring de 9 år og opdagede Webbyen.
» Mine bøffer kan næsten ikke blive røde nok.
» Jeg har virkeligt svært ved at se andre bruge penge, og købe noget, som de ønsker sig eller har brug for, da det kniber ret meget med pengene herhjemme.
» Mit yndlingsdyr plejede at være frøer. Jeg elsker dem stadig, men ih, de er nok mere mit legesyge indre, imens køer (mit nye yndlingsdyr) er mit nuttede, forelskede og søde indre. Hvis det ikke bare er en omgang sludder.
» Min kæreste er den eneste person jeg kan være 112 % mig selv overfor. Det er skønt!
» Mine venner er ved at blive sindssyg over min evne til altid at finde på de værste jokes og gåder nogensinde.. (Hvilke biler kan spises??? POLOER!)
» Jeg går virkeligt højt op i ideer, projekter osv. men detsværre mister jeg stort set altid lysten. (Hvilket er derfor, at den her liste er slut nu)

Nu håber jeg bare, at i har haft en lige så skøn og dejlig, sjov dag, som jeg har haft!
Og så tabte jeg faktisk den ovennævnte kabale.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!