torsdag den 1. marts 2012

Perfect Chemistry :b


Titel: Perfect Chemistry
Forfatter: Simone Elkeles
Sprog: Engelsk
Original sprog: Engelsk
Sidetal: 361
Indbinding: Paperback
Forlag: Simon and Schuster

Two different worlds. One true love.

Brittany Ellis ser ud til at have det hele; rige forældre, de rigtige venner og den rigtige kæreste. Men da hun bliver tvunget til at være kemi partner med Alex Fuentes, et bandemedlem fra den forkerte side af byen, begynder hendes perfekte liv at gå fra hinanden. Alex er en bad boy og det ved han, så da han laver et væddemål med hans venner om at få Brittany ind i hans liv, tænker han ikke over det.
Imens de to kommer tættere og tættere, begynder det at slå gnister.

Jeg elsker den her bog. Jeg ville sådan ønske min top ti kunne være på 15 bøger eller sådan noget, så der var plads til den her. Den er utroligt godt skrevet, da vi får lov til at følge både Alex og Brittany. Hvert kapitel skifter synspunkt fra Alex til Brittany og man lærer virkeligt personerne at kende. Man føler deres følelser, og det er ret vildt, da det er de færreste bøger der formår at få følelser frem i læseren.

Der er sex, mega meget vold, bander, stoffer og alt det der med, så hvis det ikke er noget, som du kan klare, så vil jeg ikke anbefale den her bog. Ellers synes jeg ikke, at du burde vente længere med at pille den her bog ned fra hylden i den nærmeste boghandler eller trykke her og bestille den med det samme hos Saxo eller her for at bestille den hos The Book Depository!

5 ud af 5 stjerner til en fantastisk bog om ægte kærlighed!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!