torsdag den 1. marts 2012

Største "venteuge"..


Tiden har aldrig gået så langsomt før.. Aldrig nogensinde.

Jeg føler, at jeg spilder min tid helt vildt selvom jeg laver noget konstant, og det er fordi jeg venter. Jeg venter på, at påsken kommer, så jeg kan se min kæreste igen. Jeg venter på, at dumme postbud får fingeren ud af rumpeten og kommer med mine bøger. Jeg venter på, at jeg får mail (som nok aldrig kommer.. har faktisk opgivet at tjekke mail mere end 3 gange om dagen.. ej joke.. tjekker stadig konstant). Så venter jeg på, at min kæreste svarer på mine sms'er, for der kan hurtigt gå en halv time til 45 minutter imellem hver fordi han har værre ører end mig. Så venter jeg på, at internetsiderne loader, fordi mit internet er så hamrende langsomt. Jeg venter på busser. Jeg venter på tog.

Åh det var skønt at komme ud med..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!