søndag den 25. marts 2012

Godmorgen skønne mennesker! d:

Så er kl. 9.54 (eller faktisk 10.54, men jeg har ikke sat uret frem endnu.. det burde jeg, ellers glemmer jeg det).. okay.
Så er det sat frem! Kl. er nu 10.55, og jeg sidder på min seng og skriver blog (:

Jeg overvejer lidt at gå i bad, selvom det ville være dumt, da jeg bare skal rydde op, støvsuge, lave en dum matematik aflevering til imorgen, og så skal jeg selvfølgelig også fikse bloggen en hel del mere.
Det er helt vildt så utålmodig, som jeg er. Der er gået et par dage, hvor jeg har rodet med bloggen, og den er stadig ikke, som jeg vil have den. Det gør mig skør i bolden, og jeg får bare lyst til at sige fuck dig blog, men det kan jeg jo ikke.. jeg elsker jo at skrive en masse indlæg, men hader, hvordan selve bloggen ser ud.
Måske bliver jeg nødt til at kode hele bloggen fra bunden af og ihh det bliver røvhamrende.... surt! For jeg har glemt halvdelen af alt det HTML, jeg kan, efter jeg fik min Macbook.. i år 2009 tror jeg.. nej 2010 (:

Ikke mere brok nu, for vejret er skønt, og jeg kan gå en dejlig lang tur med hunden, om jeg lugter eller ej!

Update: Jeg har levet en time forud indtil nu, da urene åbenbart opdaterede tiden automatik.. pinligt! :/

Har du en blog? Så smid den lige en kommentar - jeg er altid på udkig efter nye blogge at følge! d:

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!