lørdag den 10. marts 2012

Gosh Early Green 606 (:


De nyere Gosh lakker har ikke et klistermærke med navnet
i toppen af låget mere, hvilket er lidt trist. I stedet er de på
siden af flasken.

Der er kun 2 lag på billederne, så lakken dækker utroligt godt! Det er fantastisk, for den tørrer også virkeligt hurtigt.

For mig er det den perfekte forårs/sommer grønne farve, som jeg sikkert skulle have købt en flaske mere af, men så har jeg jo lært det.

Konsistensen af lakker er super, og den glider bare hen over din negl. Den er hverken vandet eller for tyk.

Børsten er nok en smule lille i det for manges smag, men for mig var den perfekt. Jeg har også meget små hænder med små negle. Den er dejligt blød og der er ingen hår der stikker ud.

Nu kan jeg ikke sige noget om holdbarheden endnu, men Gosh's lakker har som regel en utroligt god holbarhed, så det håber jeg også gælder den her, ellers lover jeg at opdaterer jer!

Luften er ikke god, men den kunne være meget værre!

Lakken koster 60 kr. og kan fås i Matas (nogengange er du bare heldig og kan finde dem på tilbud i Esthetique på Ros Torv til 20 kr!).

❥ Katrine, Snomme.blogspot.com

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!